The Spy Gone North (2018) Online Streaming

titta hela filmen 공작 (2018) i bästa look videoformat. ladda ner hela 공작 (2018) i högupplöst format. spela film 공작 (2018) i högsta kvalitet. spela strömmande 공작 (2018) i HD-video. ladda ner film 공작 (2018) i hög kvalitet.


blir klar en komplett beskrivning av 공작 (2018) nedan:
  • Originaltitel : 공작
  • Film titel i ditt land : 공작 (2018)
  • År av film : 2018
  • Genrer av film : Drama, Historisk,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2018-08-08
  • Företag av film : Sanai Pictures, MOONLIGHT Film, CJ Entertainment,
  • Länder film : South Korea,
  • Språk film : 한국어/조선말,
  • Varaktighet film : 137 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 7.3
  • Youtube ID för filmen : xanjwExEnJw
  • Översättning av film : EN,FR,KO,ZH,ZH,EL,ZH,NL,BG,ES,PL,TR,PT,RU,
  • Maska av film :Kim Hong-pa (Kim Myung-soo), Keum Sae-rok (), Oh Jin-ha (Advertisement Studio Reporter 7), Hwang Jung-min (Park Suk-young / Black Venus), Ju Ji-hoon (Jong Moo-taek), Ki Joo-bong (Kim Jung-il), Cho Jin-woong (Choi Hak-seong), Lee Hyori (Herself), Nam Moon-chul (Congressman Park), Park Sung-woong (Han Chang-joo), Choi Byung-mo (Congressman Yoo), Kim Byung-ok (Dr. Jang), Min Moo-je (North's spy), Lee Sung-min (Ri Myung-un), Kim Dae-jung (Himself (archive footage)), Kim So-jin (Chang-joo's wife), Kim Eung-soo (Director Kim), Kim In-woo (Kiyohara)

8290698

공작 (2018) är det mest effektiva film skapad av Sanai Pictures, MOONLIGHT Film, CJ Entertainment, utnyttjande av en beskrivning av filmen är "". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och störst starring aktörer.

och jag först undersöka den här filmen är jag inte helt säker om jag liknande den idé eller ingen. Efter att ha sett det Jag ska bara använda att säga där jag verkligen uppskattar. Jag rekommenderar starkt den här filmen för de människor som älskar genre Drama, Historisk, . som möjligt titta på den för gratis helt enkelt genom att klick en knapp och registrera, räkna med titta tiotals senaste filmtitlar utan att spendera en krona.

... fullständig film streaming 공작 (2018) i högkvalitativ video 720p ....




Executive Producer : Sohn Sang-bum, Director : Yoon Jong-bin, Camera Operator : Park Jang-hyuk, Original Music Composer : Cho Young-wuk, Executive Producer : Jeong Tae-sung, Screenplay : Kwon Sung-hui, Makeup & Hair : Kim Hyun-jung, Producer : Kook Soo-ran, Editor : Kim Jae-beom, Production Design : Park Il-hyeon, Editor : Kim Sang-beom, Executive Producer : Han Jae-duck, Line Producer : Kim Hyeong-seok, Costume Assistant : Lee Eun-i, Costume Design : Chae Kyung-Hwa, Screenplay : Yoon Jong-bin, Sound Supervisor : Kim Chang-sub, Director of Photography : Choi Chan-min
självklart, nu du kan titta på film associerad med 공작 (2018) helt längd och har den ansluta till detta video 공작 (2018) i bästa kvalitet.


Tags: spy, north korea, pyongyang,

The Spy Gone North (2018) Online Streaming 910109.